Zihnin Karanlığında 1, 2, 3

 

1

9 Ekim 1952

Sevgili Chae,

Sana çok güzel bir sürpriz hazırladım. Ama mektup sana ulaşana kadar büyürüz. Büyük ihtimalle sürprizim dayanmayacak.

1 yıldır gelmiyorsun. Seni çok özledim. Umarım bu mektuba cevap verirsin.

Sana güllerle dolu bahçede bir kulübe hazırlamıştım. Uzun bir süredir bununla uğraşıyordum. Ama bilirsin, bu bahçenin sahibi kızıp kulübeyi yıkacaktı. Yine de yaptım, Chae. Gelmeyeceğini bile bile yaptım.

Ama keşke gelseydin Chae, seni çok özledim. Bütün kasaba benim delirdiğimi, seni unutmamı söylüyor.

Ama hayır, seni dünyanın son gününe kadar hatırlayacağım. Senin gelmemen benim seni unutmama sebep olmayacak, söz veriyorum.

Soo Jin

 

2

31 Aralık 1952

Sevgili Chae,

Yeni yıla gireceğiz. Yeni yıla nasıl girersek öyle geçer derler. Ben yalnız gireceğim sanırım. Böyle olmasını istemezdim, Chae. Umarım sen mutlu girersin yeni yıla.

Sana bir şey anlatacağım. Dün sanki seni görmüşüm gibi hissettim. Peşinden koştum, sen ise benden kaçtın. Sonra siman kayboldu. O an anladım, her şeyin benim kafamda yaşandığını, senin gelmeyeceğini.

Olsun. Ben beklerim seni. Tüm dünya senin gelmeyeceğini düşünse bile, ben beklerim. Seni seviyorum.

Soo Jin

 

3

1 Ocak 1953

Sevgili Chae,

Bugün eski gazetelere bakarken bir haber gördüm.

Başlığı “Yazar Park Chae ve arkadaşı kaza geçirdi.” Metindeki tek doğru şey tarihti, 12 Haziran 1951… Senin öldüğünden, benim ise yaralı olduğumdan bahsediliyordu.

Bu haberleri hangi kafayla yazıyorlar, tanrı aşkına? Sen ölmüş olsan seni görebilir miyim?

Ama sorun değil Chae, sen yeter ki gel. Ben bütün iftiraları okumaya razıyım.

Soo Jin

 

Meryem Uzun 6/I

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SADOKO SASAKİ’NİN BİN TURNA KUŞU HİKAYESİ

GELECEĞİNİ BİLİYORDUM

İstanbu’un Beş Genci: Kız Kulesi Efsanesi